Brunt fläsk finare än blekt!

Idag har det varit så härligt väder, man blir ju bara så glad så fort det är sol ute! ibland kan man ju fundera varför det måste vara vinter, det känns ju ändå som om mer än hälften av sveriges befolkning bara väntar på sommarn så fort det blir vinter! och alla ser bara så mycket gladare ut så fort det börjar bli vår, men aja, några gillar säkert vintern, men jag är verkligen inte nån av dom=)

Idag har jag varit och solat med min mami, jätte skönt, och på nått sätt känns det ju som om brun fläsk är finare än vitt, och det är det ju verkligen, dessutom känner man ju sig mycket finare själv när man är brun.

Nu har jag precis kommit hem från sporthotellet. jobbat middagspasset, jag och malin! Hmm, det gick så där! mat lagningen och allt gick bra, förrutom att spisen fick för sig att propparna skulle gå. är det nån som vet hur man byter en propp i en spis? JAG VET, JAG VET,nu i allafall, hade ingen aning att det ens fanns en propp till en spis.

Så tyvärr fick stackarn vänta lite på maten men det var ju inte meningen. men men nu är dom mätta och glada i alla fall=)

nu ligger jag i sängen och myser och kollar på postkod miljonären så man kan lära sig lite meningslöst fakta=)
sen blir det talang jakten, och sen ska man upp på sporthotellet igen och ta kvälls passet och servera lite kvälls fika, kanske inte den roligaste sysselsättningen på en fredag men det blir massa pengar att köpa för när jag åker till min bror i sthlm=) och det är aldrig fel.

Ne nu ska ja kolla klart på tv=)

tjo flöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0