Min dag har varit fantastisk tråkig!

Idag har jag bara gjort massa tråkiga saker!

Jobbat på för middag som vanligt, åkte till sporthotellet direkt efter att jag slutat på tjädern för att få reda på alla tiden som jag ska jobba i helgen, har inte riktigt fattat än hur jag ska jobba, det vart mycket tider fram och tillbaka. men jag vet att jag ska vara på jobbet imorrn kl 2 i alla fall=) och då ska alla få äta min goda skinksås=)

Sen idag har jag tagit hand om det som sotaren stökat ner efter varit här, dock får jag inte tillbaka kryddskåpet som skulle ner för att han skulle komma åt, så tyvärr hinner jag inte göra fint innan micke kommer hem=( men middagen kommer förhoppningsvis stå på bordet i alla fall=) det blir han nog ganska glad över!

sen har jag åter igen ringt till kerstin som är löneansvarig på Dollarstore för att få ut mina papper men hon verkar inte vara så intresserad av det eftersom jag inte jobbar kvar och säger bara hela tiden att hon har mycket att göra! men men det visar väl sig om hon skickar dom snart så jag hinner få dom. annars ringer jag och tjatar igen, hon börjar nog dock bli ganska less på mig=) måste ju få tag i dom och skicka dom innan fredag nästa vecka annars kan jag ju inte ansöka till skolorna, och det vill vi ju inte.

Ne nu ska ja kila och försöka ta och få ihop tvätten och allt, tvätttid om 45 min ungefär!

tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0