En allmänt slö söndag!

Har faktiskt varit duktig idag och gjort den första läxan vi haft, att lära oss skriva ettor, nollor och fyrkanter! Dock vart jag jätte irriterad på mig själv för att jag inte klara av det! Men man kan ju inte vara världsbäst på allt från dag ett! men väldigt irriterande ändå!

Efter en jobbig timme åkte vi och köpte en film, det vart the trumans show, gillar den filmen fast det är jim carry som är huvudskådespelare, men för en gångs skulle med en lugn skådespelarinsats från hans sida!

Nu ligger jag här, hmm klockan är 23:26 och kan inte sova pga av att jag var så smart och sov mitt på dagen!

Lägger upp lite bilder på dom jag bor med! dock ingen bra på chris för han fick för sig att han inte ville vara med!

åh just det höll precis på att glömma en sak, jo Mami, vi har verktygslådorna för vi har typ hammar, tång, häftpistol, mattkniv och lite sånna saker i den som vi måste ha med oss på skyltningarna ut i butikerna! Jag längtar jätte jätte mycket efter den första skyltningen som vi har vecka 38, väldigt snart faktiskt!!

  
Chris                          sandra                               Elin                         Jag

   

Dock saknas Claudia och anna men dom är nästan aldrig hemma!

Kommentarer
Postat av: Lissssssssssa

Hej hopp!

För 300 år sen känns det som, gjorde jag och ettor och nollor, de inte lätt, vänta ska Du se när det blir femmor, kramen Mami

2008-09-01 @ 07:55:44
Postat av: sandra

Hej gumman'

saknar dig sjukt mkt,ring när du har tid:-D Puss

2008-09-01 @ 19:14:58
URL: http://sandraaw81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0