En vecka i leksand!

Nu har jag varit  här i en vecka och en dag! Allt känns fortfarande jätte bra! Men har faktiskt hemlängtan med! Det är svårt att vänja sig vid att inte bara kunna springa tvärs över gården och träffa dom man vill!

Tack gode gud för att jag slapp spy, alla mår bra nu så faran är över!=)
I fredags satt vi och drack vin ett gäng och spelade kort! Det var jag, chris,john, magnus, sandra och elin! Sen gick vi ner till nåt ställe som kallades skutan, det är exakt samma som skeppet hemma, bara att skillnade var att det här var lite finare inrett och inte lika skruttigt! Det var en riktigt trevlig kväll med mycket skratt!

Sen i lördags vart det film kväll, 3 filmer på en kväll, vi var lite små less i slutet, så jag gav upp där runt 12 för då höll jag på att somna på plats!!
Sen har det faktiskt inte hänt så mycket här!! har inte kunnat uppdaterat på länge, pga av bloggsidan har varit under nån uppdatering!

Hare så bra alla nu ska jag göra min läxa och rita ettor och nollor, svin svårt faktistk!!

kraaaaam!!
Lite bilder sen fredag kväll!

Magnus                       Jag , john och sandra i sing star duell=)
    

lite bilder från klassrummet och våra fina verktygslådor=)
   

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ursäkta en ovan, men va ska Ni har i verktygslådorna? Ser Din oranga skuvmejsel här brevid, fattas den eller?

2008-08-31 @ 22:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0