Ledsamt att lämna alla på jobbet=/

Idag var sista dagen på jobbet, skit jobbigt att måsta sluta på ett ställe där man verkligen verkligen trivs med alla man jobbar med. Alla är så underbara och snälla på jobbet! Känns tungt!

Men jag ska ju få göra nåt som ska bli roligt, förhoppningsvis i alla fall=)
Ursch, kände ni hon som börja få paniken inombords,aaaaaaaaaaaah! typ 12 timmar kvar tills jag och audin åker! Vill varken lämna jobbet, familjen, vännerna eller lägenheten, men jaaaaaaaaag är vågad=)

Måste bara nämna två av mina sötaste arbetskamrater som var så gulliga och gav mig en blomma innan jag sluta, känns inte som om jag är värd all den tanke dom har lagt ner med allt!
Men det känns jätte kul att bli saknad, hur konstigt nu det låter!
Stort tack till Camilla och sandra! Kommer sakna er minst lika mycket ska ni veta
Massa kramar till er!

Ska lägga upp bilder på blomma och det uuuuuuuuuuuuuur gulliga kortet jag fick!

Nu ska jag gå ut och sätta mig i garaget och rensa, suck! Kanske tar med mig en dunk vin så blir det roligare=)

Den jätte fina blomman, som tillåmed jag inte kommer kunna ta dö på=)


Sötaste kortet!!!


Kommentarer
Postat av: malle

Näe fy va gulligt kort!!!! =) Förstår att det känns i hjärtat å lämna folk som är så himla gulliga!

2008-08-22 @ 17:40:49
URL: http://mallezzz.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja, Frida, du gjorde verkligen ett avtryck och intryck hos oss, en go och duktig tjej som vet vad hon vill och har skinn på näsan, ingen kan snoppa av utländska telefonförsäljare som du! fniss

2008-08-24 @ 00:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0