vägen till Bullerbyn!

Idag gick flyttlasset. Jag, min mor, olsson, patrik och rosie åkte ner med alla tre miljarder grejer=) Själv bilresan gick bra förutom lite fel körningar här och där, trots att vi hade patrik(en talande gps, vi kallar han patrik). Men olsson skyllde på lite små vägombyggnader osv=) Men kom ihåg att patrik alltid tar den närmaste vägen=) Trots att jag är världens sämsta bil åkare gick det ganska bra ändå, dom sista milen vart jag sugen på att springa i ett snöre efter bilen, pga den energi och icke lusten att åka bil jag hade.

När vi väl kommer ner är det super fint, det ligger alldels brevid vattnet super fint (ska fota bilder imorrn så får ni se utsikten) det känns som om man bor i astrid lindgrens bullerbyn eller nåt. Min mor och olsson hjälpte mig upp med allt och fort som attan stog allt på plats, konstigt nog så vart det inte så mycke saker ändå när allt stod där det skulle!

Nu ligger jag i sängen som fortfarande är obäddad, orkar inte fixa det just nu! Ska masa mig upp och göra det sen. Ligger här och fattar faktiskt inte rikigt att jag är här! Sitter ett gäng med människor utanför, och hade jag haft maries sociala förmåga hade jag gått ut till dom och presenterat mig, men just nu har jag faktistk inte ens lust med det,ligger ganska skönt här kan jag lova!

Ne nu ska jag göra det sista här i rummet, och lägga upp lite bilder så ni får se hur rummet ser ut i alla fall, så skriver jag lite mer imorrn när jag utforskat stället lite mer + att imorrn kommer alla mina rumskamrater också, kommer nog inte kännas lika tomt då!

Tack för all hjälp med flytten, och jag saknar dig lika mycket Mor!

tjo hej så länge.

Lite bilder från, färden, fika rasten, middag och på några söta hus som jag fotade i all hast när jag åkte förbi dom på väg hit=)

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0