20 saker ni kanske inte vet om mig.

1. Är sjukt lik min mamma

2. Har ett hårstrå på armen som alltid växer dubbel så lång som alla andra
3. Tittar alltid på romantiska filmer och hoppas att tjejen ska vara jag
4. Om jag äter för mycket pasta utan att dricka känns det alltid som om jag får svårt att andas
5. Har fortfarande inte förstått att jag faktiskt bor i Leksand
6. Har ingen nagel på min högra lilltå
7. Tänker mig sällan för innan jag pratar
8. Jeff dunham är min nya idol
9. Har ett väldigt stort samvete
10. Gillar smycken på andra, men inte på mig själv
11. Innan jag är dör ska jag ha uppfunnit något och tagit patent på det.
12.Hatar färgen blå. 
13. När jag hickar så hickar jag HÖGT!
14. Jag fiser och rapar nog lika mycket
15. Snusen är mitt prio 1
16. Har en brun prick i mitt gröna öga
17. Bäddar nog rent i sängen alldeles för sällan
18. Har fortfarande svårt att fatta att folk inte förstår vad orden he och seckla betyder!
19. Är en ljusoman, vill gärna ha minst 10 lampor i varje rum
20. Har ett födelsemärke på handflatan.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vet du vad?! Jag visste ca hälften av sakerna ;). Gott nytt år! Puss!

2008-12-31 @ 19:54:28
Postat av: mora

Min älskade lilla duva, vad får Du allt ifrån??

Kramen ;:: )))

2009-01-02 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0