banne mig.


idag har det varit en sån där HELVETES dag! allt har varit jobbigt, pissigt, idiotiskt, tråkigt, ja typ allt!.. har haft jätte mycket skolarbete, och ingen tid!.. klockan är nu 20:24 och jag har fortfarande två stora uppgifter kvar som jag måste hinna göra. Var av alla säger planering frida, planering! och jag får lusten att peka fingret.

Men jag tror lite grann mitt liv är uppbygd av många små kaos grunder som blir till en svackande och svajande tillvaro. Men jag gillar spänning i tillvaron : )

Som tex, jag kommer hem på fredag runt 12 hoppas jag om inget inträffar under bilvägen hem och börjar jobba kl 15 på kramm, vad säger ni då? Suveränt säger jag, Pengar PENGAR PENGAR : )

 har även idag hunnit med att haft data på eftermiddagen där vi jobbade med bilder, jag valde självklart en bild på mig och min mor!. Så här blev resultatet ( snälla mamma inte döda mig efter detta visande)


Kommentarer
Postat av: morssssaannn

Jaha ingick det även fettsugning och ansiktslyft på den kursen, ja vart ju snygg : )

Kramen till alla som ger höga poäng .....

2008-12-16 @ 21:36:05
Postat av: sandra

Bilden är jättefin :) Saknar dig redan Friidis! Vi ses i korridoren om några veckor. Ta hand om dig ;)

2008-12-18 @ 12:47:54
URL: http://sandrewskij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0