Datorer!

Vet ni vad jag har kommit på att jag gör? Vi vet ju alla att jag inte är så där jätte haj på datorer! Inte det tekniska runt dom i alla fall, vet absolut inte vad man ska göra när det händer nåt tok med dom! Men däremot har jag kommit på mig själv, att när jag sitter vid datorn och det dyker upp nån varningsruta med minimalisk text på engelska som samtidigt blinkar så där allvarligt och som jag egentligen inte fattar nåt av, Nä då ska jag låtsas som om jag är kung och så trycker jag mig vidare hit och dit och hopp och hej så vet jag inte om jag har fixat eller om jag förstört ännu mer, och det som är ännu roligare efteråt är att jag blir jätte förvånad även lite irriterad när det inte alls funkar efteråt som det skulle!  Men vad trodde jag då? Och vem försökte jag vara cool inför att jag kunde?, när jag ändå satt helt själv, instängd på mitt rum!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu e re inte lätt med kommentarer skall jag säga.

kramen

2008-12-04 @ 10:04:18
Postat av: Mamsen

Jo visst var det lätt den här gången... men varför ingen fin bild på pepparkakshuset, det e väl också jul.

Kram mor

2008-12-04 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0