textilindustrin har lagts ner!

nu är veckans uppgift slutförd, och som jag skrev i början av veckan så var uppgiften av textilindustrin lagts ner och att vi skulle skapa kläder av enbart papper och plast säckar, alltså rena sopor. Jag valde att göra en snö ängel, och jag är faktiskt grymt nöjd med den, den vart hur fin som helst, så för en gångs skull skryter jag lite : ) Den är sjuuuukt fin! Men har även gjort skogsmullen som har barr till kjol =)

Men många andra har gjort jätte fint med.

Min snöängel
 

        

 

Kommentarer
Postat av: Mamis

Här kommer ett meddelande från en utav Dina supporter. Fint, skitfint var det. Kan inte bestämma vilken som var bäst.

Har en skön helg och ring någongång kramen

2008-12-12 @ 14:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0