vad hände?

jag fattar inte vad som hänt? just nu går bara tankarna runt runt runt runt runt, vet inget, fattar inte rikigt än tror jag!
Vet inte riktigt hur jag ska reagera ens, gråta? skrika? vara tyst? prata?springa? slå? just nu är jag bara helt tom, med tårar längst kinderna, vet inte riktigt hur jag ska kunna jobba ikväll. men jag tror det är lugnt bara jag kommer dit så får jag annat att tänka på! tror jag ska ta på mig alla pass som går den här veckan och nästa. då kommer jag inte hinna fundera så mycket. jag vet redan vad jag vill. det är inte längre upp till mig att bestämma och jag tror det är det jag mår dåligt över med, jag tycker inte om att gå och vänta och se vad som händer. jag vill veta nu så jag kan må dåligt för att sen kunna gå åt andra hållet och börja må bättre. just nu är jag bara nåstans mitt emellan och vet inget????

Kommentarer
Postat av: M

:( jobbigt! Krama om /Malin

2008-06-03 @ 10:04:20
URL: http://iloveyouh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0