Tillbaka i leksand!

Nu är jag tillbaka här nere, var ingen rolig bilfärd igår, det brukar vanligtvis ta ungefär 4 timmar men nu höll jag på 5½ pga av att det var så tjock dimma, så alla körde i 50 på E4. hyffsat jobbigt men det var ju bara att köra efter!

Så nu har jag pris vaknat ska ta och gå och äta mat snart med mina boenden, dock hann jag bli van sängen hemma väldigt snabbt så varenda gång jag har vänt mig inatt så har jag dunkat huvet rak in i väggen så nu har jag en jätte fin bula i min panna!. Grattis till mig, japp=)

Just ja, la familja, vet ni vad jag ska vara på maskeraden nu på lördag? En våg, haha, as kul, anna ha sytt en klänning åt mig! ser skit roligt ut kan jag säga, ni får se bilder efter festen på lördag, men det kommer bli suveränt : )

Nu äre mat, tillbaka till bön världen!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0