Inga biljetter!

Idag har vi fått reda på vart vi ska vara och skylta jag ska vara i en butik som heter Presenta! det är ungefär som inreda och sånt hemma blandat med butiken curry. jätte roligt ställe att vara på faktiskt! Jag och jossan kommer att göra det super fint där!  Så idag har vi byggt lite hyllor och målat lite, vi ska ha lite olika rekvesita, ska fota lite på måndag så får ni se!

Sen har vi haft skiss idag, vilket har givit mig insikt i att jag inte är någon konstnär, vi ska måla krukor och muggar! Hmm...  ja, här är resultatet...


På onsdag är det match mellan leksand-mora. världens roligaste match, men tror ni att det finns nå biljetter?!!
Nääääää ALLA är slutsålda! och dom släppte biljetterna imorse, nu finns det det bara runt 20 platser kvar på översta läktarn och dom kostar 795 kr st. Ellerhur att jag skulle betala det!
Är faktiskt besviken, Så 10 st i min klass fick tag på biljetter och vi andra får stå utanför och titta in : )

Nu ikväll har vi öppet hus på våran linje ikväll så nu ska jag dit och visa runt lite folk!

Bara 7 dagar kvar nu tills jag komma!


Kommentarer
Postat av: mmmmaaaamsen

snåljåp! Ja trodde att Du hade skrivit nåt eller fotat ditt ommöblerade rum men icke.

Ha en bra vecka och vi ses på fredag...jiiiiha

kramen

2008-10-05 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0