Nu ni!

Vet att jag har varit dålig på att uppdatera nu på ett tag men har varit så mycket med att förbereda inför skyltningen och så har jag varit lite halv hängig men nu så kommer det massa roliga saker!

Hela den här veckan, eller det har ju bara gått 2 dagar men eftersom jag och josefin började redan i torsdags så känns det som en hel vecka, har vi jobbat med våran skyltning och känner mig faktiskt riktigt nöjd med den, det har blivit super fint! Har inga bilder nu som jag kan lägga upp eftersom man måste fota i mörkret för annars speglar det sig så hemskt i rutan så kommer det inga bilder på skyltningen för ens imorrn kanske ikväll om ni har tur : )

Men ni ska få se massa annat roligt som jag har införskaffa mig...
först börjar vi med Doris (min bil) som jag kände behövde lite kvinnlig fägring så hon har fått en underbara rosa RATTMUFF :
)

Sen har jag gjort ett inköpt till min 14 kvd lägenhet och det är då tandborst hållaren Oskar, en grymt söt lite anka, som underlättar väldigt mycket : )


Sen har jag även fotat på mitt nymöblerade rum, nu funderar ni säkert hur man har kunnat möblerat om på 14 kvd men jag har lyckats, och det är verkligen super fint, eller så fint det nu kan bli med lånade möbler, risiga tapeter och en skruttig lampa i taket : )
     

Sen måste jag bara visa en annan sak, Sandra håller på att driver en kampanj mot mig och min snusning, hon försöker helt enkelt få mig att sluta! Så hon har satt upp en affisch precis utanför min dörr som jag ska se varenda VARENDA gång jag går in och ut : )Har även blivit tvungen att skriva under : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0