Fint väder!

Idag var det super fint väder och jätte varmt så efter att ha varit super flitig i skolan så tog jag, chris, sandra och jon oss i kragen och gick en promenad! Vi gick det fina strandstråket som finns längst siljan, Vi gick och gick och gick och bara nöjt, ungefär 1 ½ timme var vi ute! När vi var på väg hem igenom skogen så gick det upp för mig att jag någonstans NÅgonSTANS tappat min förbannade hem nyckel! Så det var bara att vända om, den härliga och underbara soliga promenaden förvandlades till ett helvetes sökande! Men efter att ha gått i 40 minuter hittade jag den! tack gode gud!
Så nu är jag totalt utmattad efter 3 timmars gående, och ska bara duscha och lägga mig och sova. Sover faktiskt mycket bättre i mitt nymöblerade rum, börjar faktiskt tro på energier med.

Nu blire film så jag somna fort!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: m

hellu frida!

du verkar hare fint. =)

ja skulle ju fixa din bloggdesign, men min dator har pajjat, eller ja.. ska formatera om den till veckan, så efter det kan ja fixa den, men d får du skicka lite bilder elr ngt till mig. =)

Kraamis

2008-09-22 @ 20:36:46
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Öh kan man få se bilder på det nymöblerade rummet då! Mammis

2008-09-24 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0