Praktik på Åhlens!

Idag pratade jag med Bo på åhlens i härnösand, Han var jätte trevlig och erbjöd mig en plats hos han!.Dock tackade jag nej, har bestämt mig för att inte vara hemma. Orkar inte vara där uppe med alla människor som inte kan bete sig, eller äh!

jag kommer nog att söka mig till borlänge kan ju vara kul och vara på nåt nytt ställe också! Så man får se hur borlänge ser ut kan ju vara en erfarenhet det med, dessutom är det inte alls långt dit! Och så idag så ska jag ta och ringa mina bröder och maria och säga att jag kommer och hälsar på dom i sthlm vecka 45 =)

Ne nu ska jag lägga mig och sova så man orkar med och fest ikväll och se hockey : )

Kommentarer
Postat av: mammi

Nej, va tråkigt! Kan Du inte tänka om? Tänk på Dig själv för det gör alla andra oxå, kramis

2008-09-18 @ 07:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0