rita och kladda!!

Känns lite grann som när man gick på lekis just nu på färg lektionerna! När vi ska rita med våra vattenfärger, det är jätte kul! Men det känns lite grann som en lekstuga just nu bara!!=) måla med vatten färger hela dan är de ju inte ofta man gör=) Men kommer säkert förstå senare varför vi gör det hela dagarna!! Men jag klagar inte=)

Sen var vi på leksands konditori och fika idag, jätte fint och mysigt ställe! svin gott vare också!!. Jag åt en stor macka med räckor och grejer, drack en dricka och åt en negerboll, satsade stort idag! Och det vart bara 68 kr, det tycker jag var billigt=)

Sen fick jag ångest och gick en jätte promenad med en av grannarna i andra trappuppgången, skönt om träffa lite andra människor som man inte är med hela dagarna!

 

Susanna, sandra, Aasa och Louise=)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0