Sjukvården i leksand!

Happ, då har man testa det med! Kanske inte allt för mycket att hänga i julgranen! Det gick inte så lätt att få tid, men som tur var fanns min mor som räddare i nöden, och jag säger bara det! MAMMOR KAN=) lång historia!

Var inte det lättaste heller när man väl kom dit ( och inte att glömma det stod även folktandvården på dörren och inte vårdcentral) för då skulle man följa gul, röd, grön eller blå pil! Vilken man tillhörde var det ingen som brydde sig om att nämna! Så alla som blir sjuk i leksand följ den gula, då kommer man rätt=)

När jag traska ut därifrån hade jag fått konstaterat att jag hade dubbelsidig öroninflammation, hörselgångs infektion och halsfluss, det sa bara KATJIING och jackpotten var min=)

Nu sitter jag här, halv döv, sandra har nämligen precis fyllt mitt öra med droppar, som ska göra susen, men jag är inte den som klagar för idag mår jag mycket bättre=)

Nu är det bara 3 dagar innan jag kommer hem, ses då=)

KRAAAAM=)

Kommentarer
Postat av: malin

Men usch o tvi, vad trist!

Öroninflammation e faan INTE kul... =(

2008-09-10 @ 07:50:22
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: Mammis

Öh, nu kan det bara bli bättre, ring till mig!

Kramen

2008-09-10 @ 08:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0