Varit på outlet!

Idag trotsade jag mina krämpor och uppmuntrade mig själv med lite shopping så  jag, claudia, elin och chris for iväg till en outletbutik som hette lager nånting långt ut i skogen! Fanns hur mycket som helst, mest basplagg dock, men även mycket märkeskläder, men har aldrig varit nån sånt jätte fan av det så jag höll mig till de andra kläderna=)

Köpte 4 tröjor, ett par leggings och ett par super duper snygga gummistövlar, det behövs verkligen här nere i skogarna eftersom det har regnar lite väl mycket den senaste tiden!  Men bli inte avundsjuk nu mamma!. jag lovar du kommer få låna dom när du går ut med zorro=)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Zorro såg dem, han vill inte gå ut med mig då!

Men jag skiter i det, köp ett par! Skitfräna, ta med dem hem så jag får prova

Kramen å snart ses vi, mammi

2008-09-10 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0