Jag släpper er fri!

Just nu håller jag på att läsa en bok som är väldigt bra för mig, den handlar om insikt och förståelse.

Det finns så många i min tillvaro som jag retar mig på, vissa mer eller mindre, andra för mindre eller störra saker. Folk som är för fega, som inte vågar stå upp för sig själva. Människor som stannar kvar och lever i förhållanden dom inte vill för att det är "lättast så", Människor som inte vågar säga vad dom tycker och tänker, Människor som är bittra, otacksamma, och besvikna över livet men låter ändå vardagen fortsätta utan att dom själva inser att det är dom som måste förändra sitt eget liv.

Men från och med idag har jag bestämt mig, jag släpper er fri,jag förlåter er för allt och jag önskar er alla lycka i livet och i framtiden. Ni kommer inte längre kunna belasta mig, irritera mig eller bygga bo i mitt huve för det är ingen av er som kommer betala hyra.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0