Skyltar, why we buy o rapportinlämning

Idag hade vi inlämning av 3 skyltar som skulle vara skrivna i 3 olika stilar fast med samma layout till ett företag man hade tänkt sig med en viss profil, och sen skulle man redovisa och visa alla skyltar och säga varför man valt just den man valde.


Ni kanske inte ser så jätte stor skillnad eftersom ni inte kan stil dragen, men tro mig det är skillnad, och jag är även upptäckt hur dåligt jag har blivit på att texta, måste skärpa till mig och börja skriva igen!

Sen hade vi rapportinlämning efter praktikperioden och det är jätte skönt att den är klar, hela 16 sidor blev den, Bah

Sen har vi börjat att jobba med frågor kring boken vi har läst, sen är det ett diskussions seminarium nästan vecka då det ska redovisas. Så nu kan man lämna lite grann bakom sig : )


Sen har jag varit ute på promenad idag vid siljan, jag och jon tog en härlig kvällspromenad. Det är så sjukt med lågvatten just nu så man kan gå väldigt långt ut. Dock gick vi runt i gegga mojja, men det var det värt : )





Det kanske inte syns så bra på bilderna att det är lågvatten men om man kollar på den översta bilden kan man se vart strandlinjen går : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0