Bröllop!

Ikväll är det äntligen bröllop, dagen när det sker, bonde gifter sig med dödlig!. Vilken spänning, Här har vi redan tagit bra platser för att kunna se bröllopet, och sen blir det riskastning på tvn.

Denna vecka måndag och tisdag har vi en gästlärare som ska ha utbildning med oss om textens konst, och historien bakom bokstäverna och så ska vi även lära oss sköntextning, kalligrafi.Denna dag har gått med er rasande tempo, och nya stilar matas till oss, medans vi samtidigt hör på Marie som berättar historien för oss och visa olika bilder på diabilder. Få se sen om jag vågar lägga upp nån bild på min fina skön textning.haha


Puss o kram till er Alla, eller till er som förtjänar det : )

Kommentarer
Postat av: mami

När bonden fick sin Emma, för mycket älskar Dig i TV säger jag återkom och fem år med tidiga morgnar och skit under naglarna ute på landet....älskling hör Du mig....

2009-01-27 @ 12:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0