Händer mycket...

Just nu händer det mycket, vi har hållt på med inspirations skyltningar i klassrummet, små urflippade grejer!. Sen håller vi på och planerar inför skyltningsveckan som är nästa vecka, jag ska vara på biblioteket och Affärn. Sen ska vi ju även till sthlm nu på fredag och gå på formex mässan, och det ska blir jätte roligt och intressant, jag älskar mässor : )


Har tagit farväl av min Älskade LG idag med, en liten begravning blev det, och eftersom mobilen var gjord i aluminium, så ska jag och elin göra ett halsband av baksidan!. haha vi får se hur det blir : )

Hoppas ni har det bra där hemma, här är det jätte kul, och tiden går fort!

Puss o kram till er alla : )

Kommentarer
Postat av: mamis

va skönt min lilla skorpa att bloggen finns, jag ringer i morron, lycka till..... kram mamis

2009-01-14 @ 22:13:12
Postat av: sandra

men vad har du för telefon nu då??

kram

2009-01-15 @ 09:12:36
URL: http://sandraaw81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0