Några av mina favorit

Den här julen har många sagt massa roliga uttryck, som nästan har fått mig att lägga mig ner på golvet oh kvida av skratt!. Men som vanliga så glömmer man bort vad som sas, och det man kommer ihåg är bara hur kul det var!

Ett av dom uttrycken kom i alla fall från en vän till mig på nyårsafton där han kläckte ur sig kommentaren .

"Bara för att hon är ful ska hon inte tro att hon komma undan"

och en annan sak som har disskuterats under jul är en återkommande fråga eller fundering

" Jag tror seriöst hon har en liten hjärnskada"

Ja det är kanske inte så lätt för alla att förstå ironin i dessa uttryck, men jag kan inte heller förklara dom, pga av vissa saker, men jag kan försäkra er om att det var jätte kul =)

Hoppas ni alla har haft en jätte bra jul och nyår med ledigheter och underbara stunder med familjen.

Kramar från mig : )


Kommentarer
Postat av: sandra

ska du jobba på kramm i sommar???

2009-01-05 @ 20:46:49
Postat av: Anonym

ska du jobba på kramm i sommar???

2009-01-05 @ 20:53:03
Postat av: mami

måste bara kommentera att secklar finns jihhaaaaa

det står i SAOL så nu får de som inte vet läsa på!!!

2009-01-06 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0