Nu var det nya året här!

Igår var det nyårsafton och firande med vännerna!... Det var en kul kväll med mycket skratt, är inte ett dugg bakis idag och det känns jätte bra!

Så det är väl nu man ska skriva saker man ska hinna göra detta år och vad man har för löften. Men jag har aldrig förstått mig på det där med löften, varför ska man just lova det när det blir nytt år? varför kan man inte lova sig själv nåt i juni? Jag har inte skaffat mig nåt löfte och kommer inte heller göra det. Känner inte att jag har nåt som jag måste försöka upp nå på det sättet. Dock kommer det hända mycket detta år. Jag är snart på väg ner till leksand igen, och ska läsa klart andra terminen. Första terminen gick så fort att jag nog som sagt inte ens har förstått att jag bor där nere eller att jag har pluggat överhuvudtaget. Så nu är det bara att plugga vidare och sen hoppas att jag kommer få något jobb inom detta, det skulle vara hur kul som helst och testa på sen om jag stannar inom det, det vet man aldrig. men just nu är mitt mål att läsa klart skolan, flytta hem alla min saker, spara ihop lite pengar och resa lite innan jag skaffar mig ett seriöst jobb... jag och maria planerar att fara utomlands i 2 månader. Men Än så länge är det bara önsketänkande och drömmar, men vad vore man utan dom?

Hoppas att erat nya år kommer bli lika bra som mitt, men det är det ni själva som avgör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0