Skyltningen över!

Nu är skytningen över, vet att jag tjatar om det jätte mycket, men på nåt sett kändes det som världens jobbigaste skyltning, men det är nog bara för att jag varit så trött antar jag, nu är den i alla fall klar, och redovisningen är imorgon bitti kl 9 på noret!

Idag bokade jag även besiktning, och varför blir det alltid så för mig, jag bokade torsdag 27 februari bara för att jag måste hinna laga bilen med, så jag tyckte det verkade som en bra dag och det fanns en tid kl 9! Så glad i hågen att jag äntligen bokat kände jag mig nöjd. Men sen får jag ett sms där Erica frågade om jag vill jobba, och det är jag ju jätte glad för, men självklart så krockar dom två grejerna med varann!. Så nu tänkte jag försöka smöra för olsson hemma, och se om han har möjlighet att hjälpa mig : )Men det tror jag säkert.

Idag kom även ett paket, ett vitt, för då kommer dom i tid! haha! Tack så mycket gulliga mamma! KRAAAAAAAAAAAAAM TILL DIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har Du bokat besiktningen i Härna eller?

Kramen

2009-01-23 @ 09:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0