The girl are back in town...

Nu har jag landat i leksand, färden ner vad helt fruktansvärd, inte på grund av väglaget eller nåt sånt utan enbart på grund av att jag har blivit sjuk, har ingen febertermometer, men jag kan lova att jag har feber nu, har tryckt i mig massa ipren nu i alla fall, dock är min röst inte så mycket att göra åt, låter som en hesgnällspik när jag prata. hur nu en sån låter?

Jag sandra och elin satt och kollade på ett program på tv:n ikväll när hon från rent hus dyker upp, som jag tycker ser ut som om hon inte har riktigt alla hästar hemma i stallet. men i alla fall så pratade hon om sina älskade silverfiskar(hur man nu kan älska dom är ju ganska oförståligt) var av jag härmade henne,och det sjuka är att det var ganska likt, sandra tyckte i alla fall det var jätte kul : )

Aja apropå ingenting som texten ovan var så känns det som om jag varit borta från leksand i bara några timmar, allt är som vanliigt, basen är på när man ska sova, alla är hemma (förutom anna), samtalen fortatte bara ifrån där vi avslutade de och popcorn och mys med tjejerna,Ganska skönt faktiskt : )

Imorrn hoppas vi, eller varför säger jag vi? jag Hoppas att jag är piggare imorrn så jag orkar ta itu med all packning och lite små grejer som behöver göras, plus att jag skulle vilja prata som en normal människa igen, just nu gör det så ont när jag pratar så jag väljer hellre att vara tyst, och det är inte vanligt vill jag säga : )

Men nu ska jag gå och kurrera mig : ) God natt, tänker på dig än!

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha du kan härma den där silverfisk tanten jättebra ju :) imorrn får vi hitta på något så vi inte tråkar ut oss i denna korridor!!

2009-01-05 @ 22:38:26
URL: http://sandrewskij.blogg.se/
Postat av: M

äsch då, du får komma hem igne så vi kan sjunga singstar. =)

2009-01-06 @ 10:42:05
URL: http://iloveyouh.blogg.se/
Postat av: mami

Jahaja fasligt vad de tre veckorna gick fort.....

men det var skönt att ha Dig hemma!

Krya på dig sådu blir av med silverfisktanten.

kramen

2009-01-06 @ 14:56:55
Postat av: MAMMA

YOU GO MAIL, KRAM

JA KAN TÄNKA MIG SANDRAS TELEFON NR TILLS DU FÅTT EN EGEN TELEFON

2009-01-07 @ 06:39:49
Postat av: sandra

hej

har hittat en skit snygg tapet när kan du hjälpa mig?????

Krya på dig jag börjar åxå bli sjuk:-(

Kram

2009-01-07 @ 17:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0