torkskåpet stjäler lukten!

Igår när jag tvättade och tog ur tvätten ur maskinen, så luktar den så himla gott!. Man kan aldrig få nog av rentvättade kläder!. Sen hängde jag inte tvätten i torkskåpet, när jag sen kom och skulle hämta den, så luktade jag på mina handdukar, har ni någonsin tänk på det? Att om man hänger kläderna i ett torkskåp, så stjäler, alltså nu är jag helt seriöst, den stjäler lukten, den goda rentvättade lukten!... Men om man istället hänger dom så dom får torka själv så luktar dom fortfarande så där gott och ny tvättat!. Nu menar jag inte att mina grejer luktar apa, dom luktar ju fortfarande rentvättat men inte så där, så man känner det!

Min förklylning har brutit ut nu!. Så nu har jag ont i huvet, jag är snorig, hes, det knäpper i öronen, hängig!  Ska i alla fall stanna hemma imorrn från skolan, känner att jag måste försöka vila.

Många sjuka kramar från mig

Kommentarer
Postat av: mami

men hur hade det vare om tvätten luktade boström då fy så hemskt, vila dig nu o vi hörs i morgon.

jag kan ju inte ladda med smartrefilen kramen

2009-01-08 @ 22:48:07
Postat av: M

usch, krya på dig

2009-01-09 @ 20:57:27
URL: http://iloveyouh.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0