Herregud, jag darrar!

Jag är ju ett sånt där mobilfreak som alltid, ALLTID ska ha mobilen med mig! Men ikväll sprang jag och sandra över till tjejerna och skulle se på film, och tror ni inte då att jag får väldens viktigaste samtal?.

När jag kommer hem har jag 4 missade samtal från ett okänt nr, där det är en charlotte som ringer FRÅN cubus.... AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH jag skriker när jag hör att dom är intresserad av mig, att dom vill att jag ska komma till dem på intervju. Herregud, jag är fortfarande i chocktillstånd och skakar lite... Jag vill så gärna ha jobbet hos dom. Tänk om det verkligen skulle löna sig i att jag har pluggat i ett år och får jobb direkt?. Det är ju varje students dröm som går i uppfyllelse. Jag låg faktiskt i och skicka ut drygt 30 ansökningar till jobb. Det är ju helt fantastisk att någon är intresserad.

Men nu ska jag inte ta ut nåt i förskott. Jag är bara jätte glad så jag går på rosa moln, fast klockan är 00:00 och jag har inte packat. Hur ska jag kunna somna efter det här?

Det enda jag vill är att somna jätte fort så jag kan ringa upp till henne och prata.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, ville bara säga att din blogg är mkt inspirerande att och läsa :) Hoppas att det gick bra på Cubus - hur gick det? :) Kramis

2009-03-27 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0