Målningar

Idag började första dagen på skyltningen, det har gått bra, segt  men det går framåt i alla fall.... Jag vet inte. jag tror att hela grejen att skylta på sportaffär inte känns roligt, vill vara på nåt roligt ställe  =)

idag har jag stukat tummen, grattis till mig. Nu har jag en blå tå som håller på att lostna, stukad tumme, är fortfarande rövhalt och mina fingrar som brändes häromdagen har precis åter hämtat mig. Det känns just nu lite grann som om jag förföljs av lite olycka.

Men nu ska vi inte tycka synd om mig, nu ska ni få se mina ooootroligt fina tavlor (inte alls nån ironi i den meningen ) som jag har gjort. Massa färg, klet och inspiration. Jag har döpt den första till glöd och den andra till energi.


Glöd


Energi

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Frida!

Vilken härlig tavla du målat...glöd! Vilka färger. Beställer en direkt!!!



Ha det bra. Kram Lena

(en av toka som du och mor följde med till Birsta)

2009-03-17 @ 13:20:33
Postat av: mami

De är fler som lägger in anbud på tavlan, även om hon ovan var först, så är Du jag släkt!

2009-03-18 @ 09:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0