Tjejer, vad är det för påhittat kön?

Jag börjar bli ganska less känner jag! Jag känner så här, så fort en tjej tycker att en annan tjej är bättre, snyggare, smartare, rikare, smalar, tjockare, har för fina kläder,fattigare eller vad som helst. Då ska man börja att snacka skit eller på nåt sätt trycka ner den människan. I stället för att känna att nån förtjänar att vara allt det där, eller att istället tänka fan jag ska också bli så där smal, eller så där smart eller vad det nu är!
image2

Nu är det snarare så att det första man gör är att trycka ner den personen och tala illa om den inför sina kompisar som sprider vidare att dom inte heller tycker om den personen!

Fråga er själv har inte ni nån som ni inte tycker om eller har nån konstig uppfattning om som ni egentligen inte ens vet varför ni inte tycker om? Jag vet själv att jag har förutfattade meningar om folk men jag försöker i alla fall bättra mig och det är det bästa man kan göra!

Att förändra sig själv först är det enda man kan göra!

Men till alla er tjejer och till mig själv kan vi inte börja hos oss själva!

och sluta tryck ner andra bara för att framstå bättre själv, det blir aldrig bra i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0