Till skyarna!

Jag måste bara säga 2 saker idag, eller rekomendera eller höja till skyarna!, kalla det va ni vill=)

två av dom sakerna som jag alltid använder mig av. Eftersom jag är en människa av tänkarens natur, och då menar jag inte funderingar om pengarna ska räcka, vilket väder det blir utan mer så där konstiga funderingar! som alltid dyker upp när jag ska somna som tex varför är bananer gula? vart tar snoret vägen när man tar näsdroppar? vem uppfann hjärtformen? eller varför sthlms tunnelbanor kör med vänster trafik?

Jag har nu den perfekta lösningen, och jag lovar dom har alltid svar! Man skickar bara frågan till 118800, dom är helt fantastika på att svara! Prova, jag lovar att ni kommer ha kul!

Sen måste jag ju bara göra lite reklam för min favoritsida på internet, den är nästan farlig på att sluka tid, och det är självklart youtube.com... Alltså det finns så mycket kul där så det är helt galet. Jag bara älskar er grabbar som uppfann den! Tack


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vem har inte alltid undrat det, var snoret tar vägen. Hoppas Du har det bra med korsordsboken och här snöar det som fanken. kramen

2008-12-02 @ 18:47:37
Postat av: Mamsen

Vem har inte alltid undrat det, var snoret tar vägen. Hoppas Du har det bra med korsordsboken och här snöar det som fanken. kramen

2008-12-02 @ 18:48:04
Postat av: m

hallo vad händer???

2008-12-02 @ 18:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0