Bästa vädret i Sverige

Vi har haft hur bra väder som helst det har varit över 20 grader här i solen. Kollade på vädret och det verkade nästan som om vi hade varmast, tyvärr har man inte kunnat varit ute och solat pga av vissa saker. Men det känns så himla konstigt, för jag är inte van att redan i april är det så varmt att man ligger i bikini ute och sol. Plus att all snö är borta. det brukar alltid finnas kvar lite här och där.

Just nu känns mina dagar jätte jobbiga. Känns som det är sånt pyssel för att få ihop dagar, just bara pga av pencellinet jag äter. Jag äter just nu två sorter. Både sorterna skall tas 2 ggr dagligen. Men den enda sorten måste tas i samband med fil för att det ska neautraliseras i magen igen, och den andra sorten får inte tas i samband med fil eller yoghurt för då funkar inte det så bra. Får inte tas med fil 3 timmar före eller 3 timmar efter. Förstår ni då vilket pyssel det blir för att få i sig båda sortena under en dag?




Har i alla fall plockat lite blommor med : ) Både per i backen och vit sippor, fint ska det va : )

Kommentarer
Postat av: mami

Min lilla gumma, skit i den ena pencillin nu tills Du ätit klart Dalacinet, de gör inget med ett uppehåll,

kanske vi kan pratas i veckan med varandra, kram

2009-04-27 @ 06:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0