bla bla bla

Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, det har varit praktikredovisningar hela dagen och sen har jag lagat middag, försökt måla klart min tavla som jag håller på att göra, ska bara köpa lite silver färg imorrn så ska jag göra klart det sista, sen kan ni få se den : )

Har varit över och umgåtts med tjejerna i andra korridoren och önskat Aasa lycka till som flyger till London imorrn för att gå på en intervju för en skola där!

Och imorrn fortsätter praktikredovisningar och sen blir det nog lite vin drickande på kvällen : ) var så länge sedan nu : )

Men tyvärr fanns det inte så mycket roligt att uppdatera om, men men, så är det ibland, allting kan ju inte vara så där super kul hela tiden : )

Kommentarer
Postat av: mami

hur gick praktikredovisningen din, du skrev inget om det? Tavlan längtar jag tills den är klar....

2009-04-22 @ 07:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0