Hur fort allt växer.

Jag har legat och varit sjuk, ganska precis en vecka nu! Är på benen igen, men jag har verkligen varit sängliggande med feber, hosta, matthet, ont i lederna, snor, ja men allt som till hör dessa idiot förkylningar.

Då börjar jag tänka på hur fort allt gror igen på en. Hur fort allt verkligen börja växa och bli utom kontroll. Håret på kroppen, på benen, under armarna, ögonbrynen ja allt, växer igen sjukt fort egentligen. Man måste alltid gå igenom en stor sanering så fort man varit sjuk som ett straff på nåt sett. Eftersom allt slutar funka på en när man blir förkyld borde ju håret sluta växa med eller det vore ju i alla fall ett önsketänkande : )

Nu är det jobb i 4 dagar på kramm, jobbar till kl 15 på söndag, sen åker jag tillbaka igen till leksand så fort jag slutat : )


Kommentarer
Postat av: häls virus i rum 2

ha, du skriver om sådant som andra bara tänker din toka där!

2009-04-16 @ 16:25:21
Postat av: Anonym

Tja!



Tack för dessa veckor i Härnösand, fasligt va fort det gick, ha de bra och hälsa till Jon!

Kramen

2009-04-20 @ 22:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0