Vad hände?!

Heeregud! Nu är jag tillbaka till leksand, och mitt rum, det är helt hopplöst, nog för att jag brukar ha stökigt men nu är det värsta gånga. Det känns som nån har krasch landat i mitt rum och glömt kommit och städat upp efter vraket.

Jag är som sagt i alla fall tillbaka i leksand, och ja, det känns som vanligt, allt bara fortsätter där vi slutade. Det är jätte roligt att träffa alla igen. Imorrn har vi muntlig praktik redovisning in för alla, men det ska nog gå bra, fast att jag hatar alla gånger då det ska redovisas så där men men

Har inte hunnit gjort så mycket idag, gått i skolan och framför allt sovit. Är så himla slut, så jag har sovit som ett litet barn idag mellan 14- 17 =)

Nu ska jag ta och slänga på en film som jag har lånat. och inte städa för jag tror om jag väntar tillräckligt länge är det någon annan som gör det (önsketänkande). Närå men jag ska ta hand om det.............. nån dag : )




Borde egentligen skämmas för att jag lägger ut det här, men ni som känner mig vet hur fort det blir så här när en visst frida har stormat in : )


Kommentarer
Postat av: mami

men gud nu ser ja att du har kommit hem............

2009-04-21 @ 10:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0