För er som är van!

För er som är van att jag svara på sms, ungefär 3 sekunder efter att jag fått det så bli inte besviken om jag inte svarar, för min mobil har börjat skaffa sig allt för stort självförtroende och börjar fungerar lite så där hipp som happ och när han känner för det, så lugnt,svarar jag inte första timmen så gör jag det säkert andra! och jag är inte sur eller nåt, budskapet har nog bara inte gått fram i mobilen.

För nu när jag studerar så har jag inte överflöd med pengar som jag kan ligga och rulla  mig i, och innan en ny mobil införskaffas kommer det andra saker på priolistan som måste åtgärdats först!

Men jag ska säga att jag är väldigt glad att jag jobbade nu under julen och tjänade lite pengar, eftersom bilen måste lagas... och det är ju en väldans tur att den gick sönder för vad skulle jag annars ha lagt pengarna på.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har verkligen fått psyk fel.

jag sitter o kollar på internet efter alla möjliga olika singstar, å jag vill ha dem allihopa.. katastrof vad dyrt det här kommer bli... =)

2009-01-03 @ 01:05:01
URL: http://iloveyouh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0