Formex mässan!

Nu har jag varit på formex mässan för första gången!. Shit vad grejer det fanns. Man skulle ha behövt minst två dagar för att hinna se allt. Men det var kul och se allt, men det hade varit ännu roligare om man hade ägt en affär och att man fick köpa in saker, det hade varit drömmen! Men nån gång i framtiden hoppas jag att det är så med!

Så hur ska jag summera ihop det här, det vart en väldigt lång dag klev upp 05:30 och kom hem runt 23. Men det var klart värt det. Det fanns hur mycket som helst att titta på, kuddar, gardiner, blommor, troll, leksaker, dalahästar,kort, apor, lampor, möbler, tidningar, bilar, kurkor, ljus, godis och mycket mer! 

Lägger upp lite bilder här så ni får se, jag fotade kanske 200 bilder, så jag ha valt ut några bara : )

                   

en slagen hjälte på väg hem : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0