Kallt här!

Idag har det varit -15 -  -17 grader, det är inte behagligt vill jag lova, men ni har väl ungefär samma gradantal hemma! Dagen har gått fort, fast jag fortfarande inte är vidare pigg så gick skoldagen bra, vi hade färglära idag så det var skönt att bara sitta och måla med lite vatten färger : )

Ikväll när jag stog i duschen och värmde mig, det är inte så varmt här inne i korridoren vet inte varför, men i alla fall så kom jag på när jag stått där ett bra tag att justefan alla mina handdukar är nere i tvättsugan, haha ååh. Så jag fick torka mig med en sån lite hand handduk, det var inte det lättaste och det sista fick morgonrocken suga upp=)

Nu ska vi se på grammisgalan som claudias bror är med i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0