Skyltningsvecka!

Idag började skyltningsveckan, första dagen är av verkad och vi är redan klar med en butik!. Vi hade planerat väldigt bra så när vi väl kom till butiken så var det bara att ställa allt i ordning och sen vare klart, Vi har bara nån bok som ska flyttas om och så ska vi skriva en skylt som vi ska he dit. Så imorrn kommer vi att börja med affärn, så får vi se hur det blir där : )
Imorrn kommer en bild så får ni se hur det blev, denna skyltning är inte påkostad eftersom det snart ska skyltas om igen, Så budgeten är noll, så förvänta er inget magiskt : )

Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg imorrn, konstigt nog är jag väldigt trött nu för tiden. Alltså konstigt trött. Men det är väl kanske årstiden som gör en sån. Imorrn ska jag ringa till tällberg och boka tid på spa, det ska bli massage och ansiktsbehandling. Vi är några som ska åka dit, så det kommer nog bli underbart!

Hoppas ni har det bra alla där hemma. Puss o kram från mig : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

gonatt min skorpa, ser fram emot bilderna, kram

2009-01-19 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0