Geting jävel!!!

Jag gick in i köket bara för att fixa och dona lite, och tror ni inte att en geting får för sig att sätta sig på min hand och sticka mig, så nu är min hand jätte svullen=/, har hållt den under vattnet men det hälper inte, det blir bara mer och mer ändå!!. buuuhhuu..

Har cyklat runt lite i stan idag för att kolla läget, och vart bara tvungen att foto ungomdsmottagningens hus, haha. Lägger upp bilden, så kommer ni förstå att jag bor i en by=)

Nu ska jag laga middag med några av tjejerna från min korridor, det blir köttfärsås med spagetti och mycke ketchup=)

Lägger även upp nya, och lite mer städade bilder på rummet!! Jag har fått varit in i de andras rum, och jag har faktiskt störst rum, jippi=)Har även fotat lite bilder på utsikten, men det vart inge bra!! men men..

Sjön och badplatsen
 

Undomsmottagningen


Så här ser typ alla hus ut här
 

Min getingstuckna hand


Rummet
    


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men´stackare som blivit stucken av en elak geting,har hockey killen kommit åxå ärdom trevliga dom som bor i huset då??

Miss you Fridis.



Kram//Sandra

2008-08-24 @ 18:37:21
URL: http://sandraaw81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy för elaka getingar, hade du inget i blommiga kartongen mot getingar, kram mamsen!

2008-08-24 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0