Ögonshopping!

Idag har jag sandra, annika och elin åkt iväg och varit på lite outlet butiker och kollat läget, hittade ochså världens gulligaste hjul på vägen dit=) Har inte hänt så mycket annat roligt idag, börjar skolan idag kl 14:00 lite sent, jaa!
och sen har jag varit i matsalen och ätit nå konstig lunch, vette fan vad det var faktiskt,  så jag åt mest bara majs och keso=) hoppas det blir bättre till middag.

Nu ska jag göra nåt annat, är glad att skola börjar både jag och sandra är hyffsad uttråkad av att bara sitta på rummet, finns liksom inte så mycket annat att göra här mer än umgås med folk!

Men jag måste bara tillägga det, det kryllar av skumma människor, som jag inte rikigt vet om jag ska bli rädd för eller skratta åt!

kram till alla där hemma!!


receptionen på skolan



gymmet och bastun
  l

Huset som typ tvättstugan ligger i=)


Rundvandring nånstans, vette fan vad det hette där=)
   

Kommentarer
Postat av: Mammi Lisa

Hej hopp!



Tjejerna du berättar om, e de huskompisar eller klasskompisar, det fortfarande tomt efter Dig ; (

Å du vad hade Du för adress nu rå?

Kramen mami

2008-08-25 @ 20:13:54
Postat av: sandra

Hej gums

Saknar dig jätte mycket men du verkar ha det bra,vi kan väl höras någon dag, jag blir hemma från jobbet i morgon åxå Erica tyckte det var lika bra. Bettan skulle ta mitt pass i morgon så tar jag hennes på torsdag:-D

Ha det bra Puss på dig:-D

2008-08-25 @ 21:04:58
URL: http://sandraaw81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0