Två av mina älsklingar!

Den här helgen har varit jätte härligt, två av mina favorit personer här i världen kom ju förbi och fick leva studentliv ett tag : ) Nämligen självaste mami och ulrika! Vi har hunnit med lite olika säkert här i leksand, gick en sväng på stan och kollade läget, vi passerade även mongo verkstaden, där lisa och ulrika ville ha allt i fönstren och när saker kostar i genomsnitt 15 kr så får man ju faktiskt önska sig allt  : ) så imorrn ska jag på affärn och inhandla lite åt dom : )

Sen har vi varit lite här och där, sågmyra fram och tillbaka och knäckebrödsfabriken, och 9 kg knäckebröd senare gick vi ut därifrån : )

men framför allt var vi ju på orup och lena.. dock klantig som man är så glömde man ju självklart kameran, så ni får inte se nån bild alls... vi kan bara berätta hur det var : ) jag själv tyckte faktiskt att det var super kul, lena och orup bjuder ju verkligen på sig själv och är typ HEEEEEEEEEEEELT galen på scen, krypa, hoppa, gå, stå, ja dom bjöd på allt : )

Så för att summera allt, så tyck jag att det har varit en jätte bra helg. och det tror jag nog ulrika och lisa ochså har tyckt!..

så tack så mycket för en jätte trevlig helg
kram för er  2: )

Lite naturbilder som ulrika och lisa fotade på sin väg när dock fick gå den ökända stigen till noret : )  

knäckebrödsfabriken:
    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en trevlig helg, vi hade så kul.

Båda tvån är vi avundsjuka på att inte få gå på

Folkhögskola, men vänta vi kanske söker till våren.

Kram mamis

2008-11-17 @ 11:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0