Historisk dag!

Idag hade jag lovat att lägga ut bilderna på skyltningen på biblioteket, men tyvärr vart inte bilden nå bra i dagsljus, måste gå dit nån kväll i veckan och fota, orkade inte ikväll eftersom det varit snö kaos här nere, så räckte det med dom två ggr jag vart tvungen att gå till noret idag, Men innan fredag lovar jag att bilderna ska vara uppe : )

Jag längtar så mycket tills denna vecka är över, först och främst är skyltningsveckan över då, och det är alltid en stor sten som lyfts från ens hjärta, sen är det match på fredag mellan mora-leksand, ojojojoj säger jag bara! SPÄNNNING!. Så innan vi går ner blir det lite för fest och mys middag med några vänner. Efter matchen så hålls även en stor fest på arenan! Så vi hoppas att leksand vinner så det blir en sjukdundransfest : )

Måste även göra ett litet inlägg om att Idag är en historisk dag. En dag många kommer att minnas som hoppets och glädjens dag. Idag svär Barack Obama eden och blir USA:s nye president. Jag brukar inte kolla på president-ceremonier men idag gör jag ett undantag, Eftersom det faktiskt är en väldigt spännande period i våran historia!.


Må du leva längre än vi tror!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0