Nyss hemkommen!

ååh gud vad skönt det är att komma hem till sitt egna boende, sin säng, toa, dusch, lukt ja allt. ibland uppskattar man nog inte tillräckligt sitt eget!

Har varit hos min bror sen i fredags i stockholm för att fira att han fyllt år, men nu kommer jag inte göra det på ett bra tag, ingen nämd och inget glömt om varför=)

har inhandlat massa fina saker, och 4 nya fina kuddar till vår härliga soffa!

JUST nu ligger jag och är jätte nervös inför imorrn då jag ska på jobbintervju på hotell kramm i kramfors, det skulle verkligen vara jätte kul att få jobba där, jag hoppas verkligen dom väljer mig, men det lär ju säkert vara skit många andra som också ska komma, men jag hoppas i alla fall att det går bra och jag kan bara göra mitt bästa! men men alla ni som vill kan ju hålla tummarna för mig.

nu ska jag läsa på lite grann, och försöka skaffa mig ett jätte skälvförtroende tills imorrn och sen duscha och äta en grekisk sallad och sen bara mysa ner mig i min EGNA säng=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0