Brandövningar=)

Idag har vi haft en brandövningsdag, kom 3 brandmän från leksands brandstation och höll lite utbildning med oss, vart lite besviken att det inte var nå unga hunkar, men det var jätte trevliga ändå! Mooor, du hade tyckt att han som höll i allt, Öh.. mats tror jag han hette, att han var jätte fin=)

Vi har släckt dockor och sprutat med brandsläckare, inget nytt direkt, men ändå lika roligt!=)

Sen idag ska vi äntligen börja med kursen och textningen, ska bli super kul, längtar=)

Har träffat massa nytt roligt folk och dom flesta i klassen är bra, har inte hunnit träffa alla än, men dom jag pratat med verkar helt okey=)

Håller på att lägga upp lite bilder från sommaren 2008 med tjejerna=) har inget med detta inlägget att göra men vill ha dom här=) Marie ska skicka resten sen så då kommer det fler!

Ha det bra!

Ciao=)

Badning och pinnbrö ätning pågår

 
En kväll på hamnkrogen, jag marie, erik och Mariette
    

Kommentarer
Postat av: Mami

Men DU är ju rolig mitt i brandfaran spanar Du in män till mamma, kul! Va skulle min gråhund säga om det, ha de fortsatt bra, pusss

2008-08-26 @ 12:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0