Fullt i veckan!

Den här veckan har vi föreläsningar om el lära och belysning , måndag och tisdag! Killen som håller i allt var jätte bra och avslappnad så det är ju bra, dock var det inte så mycket som gick in i min hjärna idag, det enda jag kunde tänka på var mat och sova! Men nu när jag kommit därifrån, helt slut i huvet så får jag jätte mycket överskotts energi helt plötsligt =)

Sen onsdag, torsdag och fredag har vi fått en uppgift där vi ska bygga en catwalk och sen har vi fått två dockor var som vi ska klä i allt utom kläder! Vi måste använda tidningspapper, säckar, natur material, väv eller liknande! så det ska ju faktiskt bli hur kul som helst!.. jag ska ha en isdrottning med en onormalt stor kjol och en tjej som har tall bar till kjol och sen har jg inte hunnit bestämt överdelen än men det kommer väl så småningom!

Varför vi göra detta är för att vi har julmarknad här på skolan där alla ska sälja sina saker o så, och så ska vi alla via upp våra linjer, så därför skapar vi nåt kreativ uppe i klassrummet så folk får nåt att se på för vårat klassrum i allmänt är ganska vitt och tråkigt.

Men nu ska jag springa och laga lite mat och sen ska vi på bio ikväll, det är nån ny skräckfilm vi ska se som heter barnhemmet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min lilla duva, jag är så glad att Du har det kul.

Barnet hemmet har jag sett, va tyckte Du?

Kram Mamma

2008-12-09 @ 11:23:45
Postat av: Anonym

Min lilla duva, jag är så glad att Du har det kul.

Barnet hemmet har jag sett, va tyckte Du?

Kram Mamma

2008-12-09 @ 11:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0