Schampoo

Härromdagen skulle jag gå och handla lite smått och gott och schampoo, som hela det här kommer att handla om. Kom på att jag inte hade så det räckte till en till dusch, så gick jag snabbt fram till hyllan och skulle rycka flaskorna som jag alltid brukar ta, men nähä självklart var den sorten jag ville ha SLUT!! jahopp, då vare bara till och välja nåt annat. När jag hittat nån flaska som jag tyckte verkade bra, då började jag läsa på baksidan om hur man skulle använda det. Ungefär som om man skulle använda just det schampoot på nåt heeeeeelt annat sätt. Det värsta är att jag gjorde så på flera flaskor, och inte för ens jag stog i kön för att betala så kom jag på hur dumt det egentligen var!Vem behöver läsa bruksanvisningen till schampoo? Det är precis lika dumt som om man skulle beställa en annan sorts pizza än vad man brukar äta så skulle man börja fundera över hur man äter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0