Tango!

Idag började morgonen med tango! vet ni en sak! Det är fan skit kul! Jag har varit lite skeptisk mot tango faktiskt, för det ser så himla stel och tråkigt ut! men det var verkligen mycket känsla med ändå, och det var verkligen jätte roligt faktiskt!. synd att det bara var för en dag och inte en hel kurs!

Sen har jag, jacob, jon och sandra varit lite onda, vi har gjort en jätte stor, kalle anka snögubbe och ställt utanför dörren till dom som bor under oss, haha så dom kommer inte ut! Men ni vet när man bor i en liten stad måste man ju busa för att ha nåt att göra!


            



Två av mina största anhängare som tävlar om vem som läst först, la hit ett klagomål att det inte kommit upp nån bild på pepparkakshuset, så här är den : ) Inte alls så fin som den brukar vara men jag ska då bara lägga till att detta är även budget varianten : )





nu blir det fest i våran korridor SKÅÅÅÅÅL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0