Skyltningsvecka!

Nu är det full fart här nere med skyltningsvecka! Långa dagar och många timmar upp och ner för stegar och fram och tillbaka, hit och dit!... Jag har hamnat på solblomman som är en damaffär här i stan som säljer kläder. Vi har 4 fönster vi ska skylta, så vi har valt att göra ett nyårs fönster, ett traditionellt jul fönster, ett modernt julfönster och ett med julklappstips i! Det har gått jätte bra för oss, allt har flytit på och 3 fönster är helt klara, imorrn ska vi göra klart det sista och sen är det dags att skriva skyltar och redovisa. Kommer lägga upp bilder på min skyltning och alla andras på fredag så ska ni få se, det är verkligen jätte fint!Man verkligen känner hur leksand andas jul just nu. Älskar att hålla på med tomtar, pynt, kul och snö, jag skulle kunna slänga in hur mycket som helst, men det får man inte : )

Men nu är det så roligt att jag har tvätt tid till 10 ikväll, så det blir min tisdags syssla och imorrn är det bio dags, ska bli jätte kul att få se madagaskar två, och Ja jag vet att den är en barnfilm men man blir aldrig så glad som av dåliga skämt av animerad figurer : )

Hoppas ni har det bra alla där hemma!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ser fram emot bilder av skyltningen, det blir kommer att bli kanon med tanke på det jag sett tidigare. Kramen

2008-11-26 @ 18:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0